söndag 20 mars 2011

söndag kväll!!

Dessa söndagskvällar som e så tråkiga men som oxå kan vara himla mysiga. Har varit en tumult helg som jag helst slipper uppleva igen. Vill ju bara ha lugn o ro och må bra.. hur ska jag få vad jag vill ha?? mycke tankar som snurrar i mitt huvud. Tänk om man nån gång kunde bestämma sig för hur man vill livet ska vara.Kunde kanske vara lättare att försöka bena ut allt den vägen o sen beta av hinder eller möjligheter. Trodde aldrig att de skulle vara så jobbigt att vara vuxen.. fast å andra sidan måste man vara så förbannat vuxen?? Tja vare sig man vill eller inte så blir man ju de.. o när man får barn så e definitvt ansvarslöshet ett minne blott.

Nu ska jag strax mysa med Mr B o  Theo så jag får uppdatera mej själv en annan dag om helgens kaos.
Det luktar ljuvligt av varma mackor nu o de suger rejält i magen...

Dagsvikten var 85,7 imorse =0) Tjingeling så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar