onsdag 16 mars 2011

Morgon sköna morgon...

Onsdag idag o jag börjar lite senare som vanligt.... Mr B började vid sju och fick sig en släng av den sura bitchen imorse nästan helt oförtjänt så min dag började med dåligt samvete * suck *
Idag ska i all fall jag iväg och jobba första dagen sen i Torsdag då jag däckade =0)





Ska bli himla skönt fast jag tror jag kommer va rätt så go in emellan för helt hundra e ja inte än. Igår passa ja på att ta några kort på snyggingen.. några var lite privatare .....
Sen lyckades jag snubbla till de när jag skulle säga nått o hitta inte ordet.. men ordet ja skulle ha fram var permobil men istället kallade jag de perkulator.. o de tyckte ju han var himla skojigt så de var han så snabb att lägga upp i statusen.. så e de nån som vill se bilder liknande den till höger här uppe hojta så ska ja fixa de . Hämnden e ljuv Moahahahaha!!



Ikväll ska han på hockey men ja slutar ju ganska sent så jag går hem o slappar o väntar på han så ska han få ta igen de sen när han kommer

Alltså jag kan inte sluta förundras vilken otrolig kille han e.. hur kunde jag springa över han?? o hur har alla andra brudar kunnat missa han?? hur kommer det sig att han fanns kvar inte var upptagen.. DET E HELT SJUKT!!

Hur kan de kännas så rätt bara?? Jag skulle kunna tänka mej att han flytta in hos mej här o nu skulle inte tveka en sekund.

Nåja nu lämnar vi min Mr B..





Vågen landade idag på 86.3 kilo.. fastande. Detta inebär att jag sen nyår gått ned mellan 11-12 kilo.. de e bra =0)  sen Min flytstart som startade på 88.5 kilo har jag ju gått ned 2.2 kilo lite dåligt mot de andra i gruppen men å andra sidan har ju jag varit sängliggandes nästan hela tiden ska försöka lägga in lite bilder på min hemska kropp så småningom men får nog vänja mej först o köra med kläder på så får vi se om ja törs naket så småningom.  Men jag märker redan stor skillnad både på kläder samt att jag känner mej smalare.
Nej nu ska ja ta mej en shake, ge lilleman frukost samt ta penicilin ha en underbar dag =0)


Psssst!!!  förresten en lite kul grej... imorse när Theo vakna :
-Mamma var e han??
 -Vilken han?? Berra eller??
- Ja.... Vart är han??
- Han e på jobbet
-Meeeen varför kom han så sent när jag sov då hinner ju inte vi leka


Theo tycker han har fått en fin vän där =0)  till saken hör att han e väldigt svårflirtad men Berra har charmat honom totalt så han råkar ut för kramar o pussar i massor .. så jag tror att vi e två som handlöst har fallit för denna karl!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar