söndag 20 mars 2011

Helvete!!

Ibland mår man inge bra.. denna helgen har varit en sån helg. Jag förstår inte varför jag ibland ska må så här.. varför jag e så trött på allt o inte tar mej i kragen o ser till att gör nått åt allt. För fan Anki väx upp.. sitt för f-n inte där o gnäll.. ta tag i ditt liv gör nått åt de!!!! Ja vad ska man säga.. jag vet inte i vilken ände jag ska börja.. allt jag rör vid blir till skit.

Allt som e bra förstör jag.. så fort jag piggnar till så e de nått som drar till en i nyllet o man e på botten igen.
Önskar jag kunde få lite självkänsla och kunna ta emot när nån säger nått bra istället skruvar jag på mej o tycker de e så pinsamt.. varför kan inte jag vara som alla andra?? varför känns de som jag hela tiden måste kämpa dubbelt upp för allt.. eller e detta bara i  min fantasi?? 

Alltså de händer nog minst en gång i veckan att jag funderar på meningen med livet.. ska de vara så här?? Jag skulle aldrig klara att ta livet av mej men ibland önskar man att Theo inte fanns så man kunde göra det. För hur de än e så skulle jag aldrig vara så självisk att göra en sån sak nu när han finns.. han e mitt allt även om jag ibland e arg, ledsen o trött på honom..

E så mycke jag hade velat var annorlunda.. trivs inte med mycke just nu.. allt e bara skit.. men nu ska jag ta tag i den riktiga skiten i hemmet =0)

1 kommentar: