måndag 21 mars 2011

Natta

E de alldeles strax.. har börjat få ont i halsen IGEN.. just som man trodde de börja bli bra... får hoppas de e borta imorgon.
Nu ska jag o kärleken SOVA e helt trötta bägge två så vi lär inte orka nått annat som att ligga o prata eller så



Hahaha







Nu blir de sista drinken o lite penicillin på de så e natten räddad och imorgon ska ja kolla vågen igen och hoppas på ett stort skutt. Dock e jag himla nervös att jag ska fortsätta vara sjuk så jag måste skjuta på operationen och flyta längre/igen.

Idag fick ja reda på att kärleken ska åka iväg på skidsemester i en vecka efter påsk.. fy bövelen så trist... gissa om de kommer sitta två Berra sjuka människor i Deje den veckan o längta ihjäl sig. Givetvis kul för honom men inte för mej... stackar stackars jag =0)
Men han ska bli med till pappa på påskmat i vart fall o de e inte dåligt =)


Jag e så sjukt sjukt kär i denna karl o jag tror han e lite galen i mej med o de känns så himla gött. Så nu har ja lovat mej själv att jag måste försöka vara normal o bara njuta.. försöka mota bort bort allt jobbigt och som sagt njuta av att han finns o allt han ger mej fysiskt,psykiskt och känslomässigt. Ibland e de som han läser mina tankar.. säger rätt saker.. sen finns de ju andra saker som e jobbiga och som inte känns bra oxå men de tänker jag hålla för mej själv ett tag till ifall han e in o snokar.

Nu ska jag strax krypa in i hans famn o sova himelskt som vanligt!!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar