söndag 26 september 2010

Nu sa!!!

Har jag grejat lite.. Jockepocke har varit här o hjälpt mej med ett litet ryck i trädgården =0). Betalt räkningar tyvärr e verkligen det mest tragiska man kan förgylla sin dag med men ett absolut nödvändigt ont!!! Jag har röjt o sopat ur garaget, slängt ur sängkläderna o in i maskin med dem så de ska strax hängas o nya bäddas i samt att täcken o kuddar hänger på vädring. Nu håller jag på med lite mat o idag vankas fläskstek med kokt potatis o kokta grönsaker bland annat mina egenodlade morötter som ska få koka med steken o få en mumsig smak. vid fyra tiden kommer Micke o ska hämta mitt <3 som ska vara hos pappa på måndag då dagis har stängningsdag. Så när han har åkt sen ska jag röja köket o dammsuga hela huset o sen ska jag fara till en vän o äta ost, kex o ha lite mys.

Imöra e de ju måndag igen o en ny vecka som verkar bli en hektisk o tjock vecka =0)

ses ev senare gott folk!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar