söndag 26 september 2010

Go möra!!

Måndag morgon.. åh så underbart!!! jag älskar verkligen inte början av veckan. Det enda som är positivt e att man på nått vis kan ta en ny start o rycka upp sig.Men ganska så snart rullar de vidare i samma hjulspår.. nu vart de inte mys med ost o kex igår utan de blev en riktigt flötig o äcklig pizza.
   


Nu sitter  jag i köket o äter frukost i min ensamhet och längtar efter Theo men ikväll får jag träffa honom igen och jag längtar verkligen!! Idag ska han till tandläkaren spännande värre o denna gången ska jag inte följa med honom tyvärr så de ska bli spännande de med att släppa kontrollen.. oftast brukar jag föredra att ta läkarbesök o sånt som rör Theo då hans far e så fruktansvärt dålig på att komma ihåg/bry sig om vad som sägs osv ytterst tröttsamt men men!! Sen hör väll till saken att då  jag i princip tar allt ansvar för honom så e de ju intressant att veta vad som sägs så jag vet om de e nått man ska tänka på osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar